keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

oi pienokainen

Enpä oo aikoihin kirjotellu. Kesä on kai jo alkanut ! ulkona on ollu kyllä tosi sateinen sää. 

leikattiin ja värjättiiin iinan tukkaa ! nyt se on vähän tummeman vaalee :) avattiinmyös rastoja ja leikattiin päältä lyhemmäks.


syötettiin sorsille vanhoja sipsejä :D
Meijän koti alkaa olemaan pikkuhiljaa valmis, vielä puuttu sohva ja olkkarista joku hylly tai joku. En mä oikein tiedä mistä kirjottaa.Viime lauantaina käytiin kattomassa pariisin kevättä, duuoo ja elokuuta. Keskustorilla oli ilmanen ylexpop!  
Ens viikonloppuna meeen Mänttään tapaamaan luokkatovereita ! jee. ja sit maanantaina me lähetään ehkä Saaran kanssa Helsinkiin, siellon ilmaiskeikka jossa esiintyy ainakin erin chisu, herra ylppö ja happoradio. Me oltais sit Iinalla yötä ja kierreltäis kirpputoreja. Se oiskin sitten ensimmäinen kesäretki :p itseasiassa toinen, mäntän reissuhan onkin eka ! hihi. 

pariisin kevät

Elokuu


Laitoin kynsiiin timantteja, osa on kyllä jo irronnu :)

Maanantaina saatoin Iinan junalle ja kävelin kattomaan entisiä päiväkodin hoidokkeja<3 ne muisti mut vielä, pyys tekemään hiekkakakkuja ja keinuttamaan. Se mun lemppari tyttö  ujosteli mua ihan kamalasti, sehän oli tietenkin loukkaantunu kun lähin sieltä sillon pois kun työt loppu.  Mutta musta oli niin ihanaa kun sain nähä ne, oon oottanu sitä aika pitkää, matkallakin  mietin niitä aika paljon :) ne oli kasvanu kovasti. portilta asti kuulu " anniinaa" Siitä tuli super hyvä mieli. Sinne kun pääsis takasin, niin ois aika supermega kivaa. Sitten kun (jouduin )lähin Jennin kanssa bussille niin mun lempi tyttö seuras portin takana ja jäi kattomaan aidan raosta.Toivottavasti se ei ollu surullinen. Mä olin vähäsen.

-Ellinkelli


2 kommenttia:

  1. Laitoin sulle haasteen http://wouldbethelastday.blogspot.fi/2012/06/haaste-nro-1.html

    VastaaPoista
  2. selvä, vastailen vähän näin myöhässä :D

    VastaaPoista