keskiviikko 27. elokuuta 2014

because i'm happy

Sairastin tossa pusutaudin. Eli mononukleoosin. Tunnetaan myös nimellä rauhaskuume. En suosittele, enkä toivo kyseistä tautia edes pahimmalle viholliselleni. ( onkohan mulla ees vihollisia :D ?) En ole ikinä Kärsinyt yhtäpaljoa kun tän taudin takia. Mikään määrä lääkettä ei tuntunu tepsivän tarpeeks. Kävin acutassa hoidossa mutta enhän mä sieltä mitään lääkettä saanut joten kärsin sen jälkeen yhden yön lisää. Verikokeista kutenkin selvis että  tää on  pusutauti. kukahan lurjus sen mulle tartuttanu :D

 panacodi helpotti oloa vähän ja helpotti nukkumista. muuten valvoinkin ehkä 4 yötä tuskissani. ja peloissani yksinäni. hyhhyh. maanantaina tauti sitten päätti luovuttaa. Ei se mua saanu nujerrettua ! mmuahaha
nyt on vielä yskää ja lunssaa mutta olen hyvin hyvin hyvin kiitollinen tästä olotilasta. pystyy nielasemaan ja elämään. kurkku ei oo enää turvonnu kiinni. 

Mietin tuskissani että onko tää pahan palkka kun oon ollu terve mutta kuitenkin niin kiittämätön elämästä. Siitäpä seuraskin hyvää. oon ollu onni ja ilo ihan ilman mitään syytä. Yks ilta iski luovia ideoitain ja aloin piirtämään pitkästä aikaa :) 
<3























Nyt mulla olis ihan hirvee matkakuume ja muuttobuumi. Haluaisin muutosta elämään. Äksöniä. Barceoonan reissua, laivareissua ja bremenreissua oon tässä suunitellu :p mutta saas nyt nähdä. seura vaan puuttuu joka huvista :D Helsinkiinkin olis ihana muuttaa ! Kumpa tuo hiltunen lähtis mun kanssa ! 

Nyt jos oon näin onnellinen niin eihän kohta mieliala laske kun lehmän häntä? eihän...? noh, toivotaan parasta ja pidetään lippu korkeella!


maailman rauhaa ja rakkautta toivooo Elliina :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti