sunnuntai 16. elokuuta 2015

Barcelona reissu nro 5.

Oon niin surkee kirjottaan että jos vaan panen kuvia sillai kaikkien silmän iloks. Barcelona on hieno paikka. Siellä voi palaa helposti auringossa ja shoppailla tilin tyhjäks. Kävelyltä ei voi välttyä ja joka päivä puolessa välissä toivoo että joku työntäis rullatuolissa loppumatkan. 16 yötä vietettiin siellä kävellen ja kierrellen. Joka päivä puhelimen askel mittari ilmotti että olet saavuttanut askelmäärä ennätyksen :D Oltiin vuokralla pariskunnan luona ja meillä oli oma huone pienellä parvekkeella. Asuntoon johti 97 rappusta ja siitäkös minä tykkäsin. ( ja mun jalat ) . Niin, nyt niitä kuvia.
Elli naattii.

Hiekkaa, jokapaikassasitävitunhiekkaa.



Onnellinen yhestä iltakaljasta.

Tämmöset hetket oli mun mieleen !!




Tässä kun mä puristan tätä reppua tarpeeks niin kukaan ei varmana varasta.



Ennen julkaisematonta shaibaa




    Ajateltiin seuraavaks vaihtaa kohdetta. Mulla jo viides kerta tuolla joten ehkä pitäs nähdä muutakin maailmaa. Mutta barcelona on niin ♡ kyllä me vielä takasinkin tullaan!

1 kommentti: