sunnuntai 20. toukokuuta 2012

järvenpää!

Moikka moii ttaaas !  Eilen siis ajelin töiden jälkeen Tampereen kautta Järvenpäähän. Juotiin Iinan kans illalla muutaman, syötiin liikaa ja katottiiin skinssejä. Tänään ollaaan vähän shoppailtu ja haettiin kiinalaista ja mentiin rantsuun syömään ilman haarukoita :--) ei tietenkään tarkistettu asiaa sielä paikassa. No iina söi sormin ja mä pahvimukin palasessa kaivelin riisejä jne kipoista :D Iina on juonnu kaljaa puoli 11 asti. Mullon ollu mukavan raitis olo ja oon ajellu autoo ja kuunneltu hyvää musiikkia ! Ens yönä mun pitää hakee pari matkalaista lentoasemalta. Ihanaa herätä. ja sitten pääsenkin Tampereelle ja huomenna saadaan kämpän avaimet. JES. Mun muutto on kyllä vasta viikon päästä   
 :( mou. Kuvia meikäläisten naamoista :)








NYt me lauletaan iinan kanssa täällä kuorossa heli kajon jos mä kuolen nuorena :D ja oon selvinpäin. iina ei ehkä oo. :D

Heippa hei. ja hei, kuka huomas,  ULKONA ON KESÄ ! <3

1 kommentti:

  1. Eikä oisit infonnu et oot täällä suunnilla, oltain nähty ees nopsaa :D

    VastaaPoista