torstai 17. toukokuuta 2012

sinä näet sen kaiken minussa, mitä ei kukaan toinen rakasta.

empä ookkaan aikoihin kirjotellu kun tää bloggeri sekoili tän blogin osotteen kanssa. Nyt parannan siis tapani :p

Viimeviikonloppuna meillä oli pikku bileet. Täällä oli kivoja tyttöjä ja me saunottin ja juotiin sidukkata ! viinakaapille ei pitäöny mennä mut joku yllytti ! susako?? hehehe. no ei me otettu kun muutamat "mehu" paukut. Janika oli selvinpäin ja siinä se teki sitten SEPOT :---D eli nappas vahingossa viinakupista.hahah 
 Maanantaina oltiin hoitamssa koko päivä Sellaa ja Mitjaa. se oli kivaa ! 

Nyt ollaan oltu sit töissä töissä ja töissä ! siellon tylsää jos ei käy asiakkaita, mut muuten kivaa. Ens maanantaina me saadaan se kämppä! sillä viikolla sinne tulee siivooojat ( saaran äitee ja mummo :D ) ja siten mä pääsen kai sunnuntaina 27. pv muuttamaan! ah ihanuuttta! kun muutan niin sen jälkeen en poistu sieltä enää koskaan ( varsinkaan maalle). Okei no ehkä joskus. mutta oon ollu täällä jo liian kauan. liian kauan oon ollu toisten nurkissa, matkalla ja rahattomana. no se loppuu ens kuun alussa. onneks. hohhoijaa. Elämä on joskus hankalaa kun on työtön.  Mietin että nää kaikki vastoinkäymiset on ollu joku kosto siitä kun meillä oli niin hyvä matka, ettei nyt aina niin hauskaa saa olla !

Mä päätin lopettaa karppaamisenkin muuten. Osin siks kun mua oksetti rasvat, kaikki lihat ja ne vähähiilarisimmat kasvikset joita söin liikaa. hyi helvetti. Salaattikaan ei enää maistu. Ja osin sen takia kun se on niin kallista puuhaa. Ainakin tuntuu siltä. Päätin yrittää syödä vähemmän ja liikkua enemmän. En tiiä miten oon siinä onnistunut mutta en jaksa nyt ottaa tätä niin kauheen vakavissani. Liikkumistahan mä vihaan, mutta kyllä tää tästä ! Äskön poljin kuntopyörällä ja nyt on aika hiki :D se on tylsää puuhaa mutta pitää koittaa kaikenmoista. Odotan että pääsen kaisan kanssa rullistelemaan. meistähän tulee kohta naapuritkin :p hihih. pian on kesä. tää on niin ihanaa. Mä aijon uida niiin paljon ja ottaa aurinkoa, lukea kirjoja, unelmoida, nähdä kavereita,reissailla, maata vaan nurmikolla ja syödä jätskiä. ja olla mun oman murun kanssa.

Nyt saunomaan. Kivaa iltaa kaikille :-)

1 kommentti:

  1. heheheh minen oo mitäään yllyttäny :DD mehuahan se vaan oli mitä tarjoilit meille =))

    janika kunnon kaappijuoppo :DDD

    vitsi, mulla kesti kauan et löysin sun blogin uusiks. aina vaan tuli teksti että "blogia ei ole" tms.. :O

    VastaaPoista