sunnuntai 7. joulukuuta 2014

matkaan lähden

Istun Helsinki-Vantaan lentokentän vessan lattialla. (puhelin on tossa latautumassa, siksi täällä ) Joskus 40 minuutin päästä pääsee kai lentokoneeseen. ihan yksinäni tässsä istuskelen. mä selvisin check innistä ja laukun jätöstä! aika huikeeta. hohoh. enää pitäs selvitä siellä päässä turvallisesti majapaikkaan saakka. saas nährä :-) 

mää oon maailman onnellisin tyttö. Mulla on maailman ihanin tyttöystävä ja mää pääsen unelmieni Barceloonaan yli kuukaudeks. jippikaijeeeeeee :) tulee ikävä mun bubusia <3 onneks maiju tulee 14.12 kylään. muutenhan me tultais hulluiks.




rakas, tulee iksu <3






rakas, tulee iksu <3



mun bubulla oli hienot kamera vehkeet ja tässä kuvauksien tuloksia. rakastuin niihin vehkeisiin. uhhuh

Mutta. pyllyhän tässä puutuu. kessulle mars ja sit hyppäään koneeseen. palaillaan! ja adios vai miten se oli! 

xoxo happy happy joy joy  mää<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti