lauantai 21. heinäkuuta 2012

t. ahkera kirjottaja

Kesällä on tapahtunu paljon ja sit taas ei mitään. Mun piti päästä ulkomaille ! ehei suomessa olen ollut koko kesän. Ei edes viroon !? kuinka kurjaa.  Aurinko ei ole paistanut koko kesänä tuntia pidempään? onko ollu yli 25 lämpöä? ehei. tuskasen kuumia kesä öitä jolloin pitää kääriytyä kylmään märkään pyyhkeeseen että sais unta ?  Ei toivoakaan :---) vettä on satanu niin vallan perkeleesti. Minä oon vaan otttanu rennosti ja lihonnu kamalasti. maannut kotona ja masistellut.  nyt alkaa puntari näyttämään semmosia lukuja että oon kiitollinen että arki alkaa ja meen töihin. ( MEEN TÖIHIN, jee sain töitä päiväkodista) Sitten en kerkiä syömään koko päivää ja saan ateriarytmiä, elämän rytmiä ja voin alkaa taas puoliksi karppaamaan. sehän on kaikkein helpoin tapa, sano kuka muu mitä tahansa ! Nyt oon ollu viikon Koskenpäällä. Ajelin tänne uudella pösöliinilläni ( jee, ostin auton) Olin töissä tän viikon ja viime viikonloppuna me oltiin Janikalla grillaamassa ja syömässä. Niin ja juotiinhan me vähän kanssa :----) ai vähän, no ehkä enemmänkin.

Mun työt alkaa siis 1.8. Tuleekohan se kesä sillon ? jossain vaiheessahan sen luulis alkavan ? no eihän sitä nykyään tiedä. mutta mä oon onnellinen että pääsen töihin ! sit mä saan rahaa ja saan ostaa jotakin. uuden sängyn, joo. keittiön ruokailu välineet, joo ! sisustusjuttuja, tietenkin. mitähän muuta.

Huomenna mä haluaisin mennä uimaan. oon uinut yhen (1) kerran koko kesänä. Tää ei oo todellista. Onneks ostin tänään sentään herneitä ja mansikoita. Sunnuntaina on yhen pikkusen ristiäiset. Maanantaina aijon olla jo Tampereella. Lähen telttailemaan, meen keskustaan heilumaan. ihan mitä vaan, koska mulla on enää 10 päivää lomaa. Ei helkkari.

Ens viikolla on valkeekoskella festarit. kaisa ja heli kajo on ainakin mukana ! Nepä ne tärkeimmät ! lauantaina tai sunnuntaina meen Veeran kanssa asuntomessuille. Sitten onkin enää muutama päivä kesälomaa. Mä en oo kirjottanu blogiakaan koko kesänä. no toivotaan että elokuussa parannan tapani ja että jokainen viikonloppu olis kaunis ja lämmin. vois tehä sitä mitä yleensä kesällä tehään.

Mä haluaisin unelmissani mennä mökille, ottaa aurinkoa, lillua vedessä koko päivän, liftata tuntemattomaan paikkaan ja maata nurmikolla pilveettömän taivaan alla. Haluaisin myös mennä  Saaran kanssa tosi kauniiseen paikkaan järvenrantaan yhelle isolle kivelle, pulahtaa uimaan rannasta, pussailla ja ottaa hienoja kuvia ja nauraa kaikki murheet pois.

mutta viimestään ens kesänä sit ! sillon oon ilosempi energisempi ja hoikempi. sillonhan voi juosta rannalla bikineissä pilveettömän taivaan alla, niinkun elokuvissa. Täks kesäks olikin ihan samoja suunnitelmia ! ne kusi.


mä lopetin tupakan polton.  ainakin kaks viikkoo sitten!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti