lauantai 21. heinäkuuta 2012

vanhoja kuvia

Kaisa ja krista ! <3

jihaaa



Mä en tajuu ainakaa mitääää

munkki <3


Me oltiin siis Tampereella omena hotellissa ja the sounds esiinty sitten illalla pakkahuoneella !

sanneli kaisuli ja janika :)


mun päivä, yö ja valve uni, maja ivarsson <3 krrr pst. punanen on rakkauden väri ;) heheh



Tosta ajasta on moni asia muuttunu :) asuin sillon Mäntässä Sussun kaa ja muut tytöt asu Jämsänkoskella ! Olin just edellisenä päivänä täyttäny 18 ja olin riemusta ratketa ! Sannelia en paljoakaan tuntenu, se oli enimmäkseen Janikan ja Kaisan kaveri! Toi oli aika megahuippu reissu. tytsyt osti mulle sieltä lahjaks hienon the sounds hupparin, jonka huppelissa valitsin muutaman koon liian isonkin :D mutta se ei haittaa. Se on mun aarre vieläkin!

porukoiden koneelta löytyy kivoja muistoja <3

väsyisin terveisin Elliina, puspus maja tuu äkkiä suomee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti