maanantai 30. heinäkuuta 2012

tj 1 lomapäivää.

kesä on hurahtanu nopeaa vauhtia ! mulla on enää 1 lomapäivä eli huominen ja keskiviikko aamuna klo 8.00 meikäläinen hilpsii reippaana töihin. Pääsin siis ahalahden päiväkotiin ryhmäavustajaks. mua jännittää. entä jos en osaakkaan tehä mittää, entä jos en sovellu sinne joukkoon, entäpä jos ne muut työntekijät ei tykkäää musta yhhtäää :D apua. tai mä niistä!

Sain vihdoin ja viimein puhelimesta otetut kuvat koneelle, eli tässä tulee karseee pläjäys kesäkuvia !

hunningolla jossakin :-)

kummityttöä hoitamassa :)

kaisalle taiteilin

grillausta tyttöjen kanssa


maton virkkaamista. se on haussskaaa puuhaa !

sain räkäkiiiskejä, ainaki 7 ! :D


ja yhen särjen!

nammm

susanna ja breezer matkalla suomipoppiin!

ristiäisissä :)


weikka ja sen Saara :)

pupunen

jokunauta

bambi :)


röh !

Saara hoputtaa mua kattomaan jo täykkäreitä eli loppu kuva oksennus tulee myöhemmin ! :)
Nyt kun osaan laittaa kuvia puhelimesta koneelle, voinkin päivitellä useammin tänne kuvia. Kun tää mun kirjottaminen on aika takkuavaa ( huonoa suomea ja kielioppivirheitä ja mitkä ihmeen yhdyssanat :D ) ja päivitystahti hidasta.

Hihii. huomenna ajattelin herätä väkisin viimestään kymmeneltä. tästä se lähtee ! 

iloisin terveisin MINÄ :-)

1 kommentti:

  1. lumiasta on ihan saaaatanan ärsyttävä lisätä kuvia koneelle!! taas yks huono puoli siinä puhelimessa. :D t. susa (töissä en pääse kirjautumaan :DD)

    kivoja kesäkuvia :)

    VastaaPoista