keskiviikko 8. elokuuta 2012

haaveita haaveita


Moikka taas. Töissä on ollut ihan kivaa. mulla on jokunen pieni asenne vamma työntekoa ja sitten koko talvea vastaan. tekis mieli karata niinkun muuttolinnut. Mutta nyt on töitä ja työt on tehtävä ! onneks on sentäs semmosta työtä mitä kaikkein eniten toivoa saattais!

Onneks kertyy noita lomapäiviä ja jouluun mennessä mulla on niitä jo 8 kpl. Eli suunnittelen että voisin lähtee Barceloonaan n. 11 päivää. JOS Saara lähtee mun mukaan! Kattelin halpoja lentoja ja hostelleja niin ei tulis kalliiks. Saaran siskokin siellä asustaa että senkin luo saattais päästä jos se on kotonaan sillon.  

 Viime viikonloppu suju mukavasti Jämsänkoskella kattellessa uutta vauvaa, ralliautoja ja kalastaessa. Kalastukseen kuului myös ilmanen viinatarjoilu ja siitähän ei parane ikinä kieltäytyä :-) Voitin kilpailun tietenkin :D 

ja muahan ei tarvii kuvata !







Jos saara ei lähe mun kanssa Barceloonaan vaikka maksaisin sen hostellit niin mä mökötän loppuelämäni sille. MUR

mä lähen nyt nukkumaan- huomenna pitää taas nousta ! t. Työn orja joka unelmoi vaan auringosta. p.s elämä on välillä tosi pyllystä, ootteko huomannu ?

Ja ne matkustaa
Ja ne matkustaa, öisin junalla

Ja nukahtaa vasten ikkunaa 

Ja ne matkustaa, öisin kahdestaan
Eikä kukaan ole vastassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti