keskiviikko 1. elokuuta 2012

otsikko otsikko

Mun vaate nurkkaus olkkarissa:)





Parvekkeelta kukkasia ja yrttejä



Noilla mä maalailen kaikenmoista, ja se on hurjan kivaa!



Partsilta

















Espanjan tuliaisia





Maalailin :-)


Moi Taas ! Ensimmäinen työpäivä meni hienosti. Vaikutti oikein mukavalta paikalta olla ( meinasin kirjottaa että tehdä töitä, mutta enhän mä oikeestaan tee mitään. kuhan olen ja pidän huolta lapsista :D ). Aamulla vaan kun lähin niin meninasin ajaa aika kovaa vauhtia liikenne ympyrässä toisen auton kylkeen. hyi ja hui :D  Saan ensimmäisen palkan tän kuun lopussa niin olis ihanaa lähtee kuluttamaan palkkoja viroon kavereitten kans. toivottavasti päästään lähtemään :)

Meijän keittiö :-)


<3


Glenn :-)




Kaiveltiin roskalavaa ja siellä oli kaikenmoista :-D






Siinä oli kuvia joita eilen otin, mutten saanut koneelle. MUutama kuva taas vaihteeks :-) uskokaa pois niin niitä on aika hirveesti vielä lisääkin ! whii. Nyt mä painun pehkuihin. Toivottavasti huomenna on kiva päivä <3

2 kommenttia:

  1. jeee, vihdoin viikonloppuna päääsen näkemään teidän asunnon! :) Kivoja kuvia ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. musta tää kämppä on vähän semmonen ei kodikas :-) eli ei kannata kauheesti odotella :D

      Poista