torstai 2. elokuuta 2012

torrstai!

Myöhästyin tänään töistä ! Saara herätti mut vähän yli kaheksan ja tuli pikkusen kiire. Eksyinkin vielä kaiken lisäks matkalla kun ajoin väärää ramppia pitkin. 


Tänään yhestä lapsesta tuli mun kaveri, se seuras mua koko ajan ja istu syliin tai nojas jalkaa vasten. Se on vähän hassua kun en oikein osaa olla mitenkään päin :D mutta ihan kivaa että ne alkaa pitämään musta. Huomenna lähetään Saaran kanssa Koskenpäälle ja Jämsänkoskelle kattomaan simoa <3 

Maanantaina alkaa karppaus ja aijon laihuttaa tuhat kiloa :-) miksi ihminen antaa ittensä lihoa ihan hirveesti. Ehkä siks jos se rakastaa herkkuja ja syömistä. Mutta ei varmaan rakasta sitä kun jalkoja turvottaa, maha tuntuu räjähtävän kohta eikä pylly mahu enää lasten penkkiin toisinkun mahtu tammikuussa. voi  rakastaa myös sitä kun mahtuu taas pienemmät vaatteet päälle. Ja ihmiset rakastaa sitä kun just otetussa valokuvassa huomio kiinnittyy johonkin muuhun kun lihonneeseen ja turvonneeseen naamaan, vartaloa sitten lukuun ottamatta. Mä ainakin. en mä muistanukkaan kuinka nää läskit oikeesti painaa ja tuntuu inhottavalta ja tosi kankeelta. Nyt painan saman verran kun Tammikuussa 2011. Sen jälkeen laihuin 17 kiloo 5 kuukaudessa. Ja maa tyhmyyttäni ne on tullu takasin. mur


Nyt mä meen nukkumaan etten taas nuku pommiin. 
Lapset on ihania :-)


rakkautta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti