lauantai 10. maaliskuuta 2012

hyvaa paivaa!

ma oon vahan huolissani mun tatuoinnista. siihen osuu vahan kaikkee kakkaa mutta oon tanaan pitany siina sidetta suojana ettei likaannu! Aika hurjaa kun se meinaa alkaa kuoriutumaan! Tanaan on ollu aika rento paiva kun ollaan oltu iteksemme taalla. Saaran kaa raivattiin yks seinan edusta rikkaruohoista ja sit maalattiin sita seinaa. Se oli hurjan kivaa! 



Tein herkkusalaattia!

Saara maalaus hommissa


Apua siina on kurttuja

NAM
Emily soitti heinosti banjoa ja opetti meillekin :D




nakyma keittion ikkunasta

Valmista tuli! maali loppu vahan kesken.
Naa tytot vaittaa et oon kone addikti :--) onkohan ne oikeessa? aika useestihan ma tassa istun :D hehe. tanaan on ollu kauheen vaihteleva saa, ensin kylma hetken paasta kuuma! Meilla on enaa 3 paivaa toita taalla. Sitten suunnaksi Sevilla ja sielta portugaliin! vouu vouuu!


Luin iltalehen sivulta etta ens viikolla tulee kevaisia saita suomeen. Saa luvan tullakkin koska minen takasin tule ennen kun siella lampenee. Luntakaan ei tarvis olla yhtaan! 


Ma oon ruskettunu jo, kivaa. Ens viikolla on sevillassa +26 astetta lamminta joten arvatenkin ma aijon maata auringon alla :)


heihei, ja tehkaa siella suomessa vaikka jotain perskutin kevat tanssia etta se kevat tulee pian! heiiiheiii <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti