lauantai 3. maaliskuuta 2012

TERVE TERVE MITA KHUULUU

MUlle kuuluu semmosta ja tammosta. Tehty kolmena paivana vahan kevyita toita taalla keskella vuoristoa. Hiottu maaleja pois, puutarha hommia, sahattu puita, keratty koiran kakkaa heheheheh.  Ma oon niin surkeena koska The sounds on suomessa. 2 keikkaa perakkain. Ja ma olen taalla. No minkas teet. Onneks huomenna on ohi Weekend with the sounds enka haluu enaa ikina muistella sita koska mun sydan on pienina palasina. Mua ketuttaa myos kun en osaa laulaa ja soittaa kitaraa hienosti. Onpas sekin kurjaa. 


Nyt kivempia kuulumisia. oon vahan yrittany puhua englantia ja se on ihan hassua :D onneks naa Amerikan pimut tajuaa etta jokainen englanninkielinen sana joka mun suusta tulee on suorastaan ihmeellinen asia :D Me ollaan kolmena iltana katottu perakkain kaikki Lisbet Salanderi elokuvat. Eli miehet jotka vihaavat naisia, tytto joka leikki tulella ja pilvilinna joka romahti. Tanaan pitaa kattoa joku muu elokuva :) Mulla ja Saaralla on Taalla oma huone ja Emily ja Marissa on viereisessa huoneessa. Meillon vahan niinkun oma talo. Tan paikan omistajat asuu eriosassa taloa. me kokkaillaan taalla itellemme kasvisruokaa ja lammitetaan takkaa etta oleskeluhuone pysyy lamposena. Muutenhan taalla sisalampotila on sama kun ulkona eli n. 15 astetta. Meijan Puoli talosta on ollu ennen navetta tai joku semmonen jossa on ollu ainakin kanoja. Ne on uudistanu tan ja nyt taalla on hienoa ja siistia. 


Ma lahen nyt tuonne pihalle kadehtimaan ton tyton lauluaanta ja kuinka se soittaa kitaraa ja banjoa. Sielta kuuluu muidenkin aanta joten mua vahan jannittaa ! hehe heipodei. Nauttikaa aurinkoisesta saasta jos siella paistaa missa olette :) Ja mukavaa Lauantaita! taalla menee paivat ihan sekasin, mutta tiian eraasta syysta erittain hyvin etta on lauantai! ( mur) koska eilen oli perjantai ja ensimmainen keikka joten tanaan on toinen keikka ja kaikkia tyhmia fanitapaamisia. MURRRRRRRRRRRR rakkautta

2 kommenttia:

  1. Vähän kuulostaa kivalta toi teijän duunipaikka! Pitäskö iteki vaihtaa sinne hommiin :D

    VastaaPoista
  2. joo kaisa tanne vaan, toita tehdessa saa aurinkoa toisin kun siella nokian tehtaitten pimeessa hallissa ;) taalla on tosin vahan pienenpi palkka :D paiva palkka= ruokaa mahantaydelta, katto paan paalla ja hyvaa seuraa!

    VastaaPoista