perjantai 10. helmikuuta 2012

hopinoita.

Eilinen keikka oli aivan mahtava ! laitan myohemmin kuvia tanne :p sain melko hyvia kuvia. Oltiin aikalailla tokassa kolmannessa rivissa ja lopussa paasin eturiviin. taas se Maja sattu pomppaseen siihen yleison eteen niin paastiin Saaran kaa vaha hipeloimaan sita :p mutta talla kertaa olin vahan kohteliaampi ja en kourinu tisseja :-----) pyllyyn osuin kylla puolivahingoassa, mut ei haittaa yhtaan mua. Voisin menna heti uudestaan. Se heitti kalja pullon mun viereiselle pojalle niin sain vahan maistiaisia ;) Majalla oli upeet kuteet ja uus tauointi kadessa ( en oo ainakaan ennen nahnyt). Pusu huulet kasivarressa.

Tanaan aamulla vaihettiin hostellia taalla Barceloonassa ja huomenna aamulla kymmenen aikoihin lahtee lentokone kohti Malagaa jossa henggaillaan muutama viikko. aijotaan  poiketa lahipaikoissa mm. fuengirolassa. Mulla on kamala tatuointi kuume. Saatetaan kayda ottamassa jos loytyy joku hyva ja edullinen paikka. Laitampa muutaman kuvan millasen haluisin ottaa !
pollo <3

sopooo!
ja ton alle joku ihana teksti


naa koskettaa mua syvasti :D
 Eli pollo tatuoinnin, ankkurin. sulan ja jonkun ihanan tekstin tai vaikka kaikki :p Haluisin johonkin kohtaan kateen, mutta pitaa suunnitella !
heipahei. palaillaan Malagasta. Mukavaa pakkasilmaa kaikille, pukeutukaa lampimasti ;) 

T. elli ! hihi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti