sunnuntai 26. helmikuuta 2012

talviturkki heitetty :--)

jee eli tanaan paasin sitten vihdoin uimaan !  Huomasin  etta se meri ja ne aallot  vahan pelotti mua varsinkin  kun olin yksin uimassa. Joten minapa paatin lillua siella sen aikaa ettei enaa pelottais. annoin vaan aaltojen vieda mua mukanaan. Se oli aika rentouttavaa :) ja hemmetin kylmaa ! mutta kylla siihen tottu. Saara ei viela uskaltanu uimaan. 

Musta on epareilua etta Saara ruskettuu heti kun vilkaseen aurinkoa ja vaikka ma kuinka istun auringossa, pitkaan tai lyhyen aikaa niin mulle ei tapahu muuta kun iho muuttuu punaseks :D turhauttavaa. Huomasin kylla etta mun nenaan on tullut pisamia taas auringosta ( kaisa, ootko kade hihi ) ja naama saanut vahan varia :) 



jeeeee



tulispa suomeen jo kesa. Me ollaan jo vahan tehty Saaran kanssa suunnitelmia mita me tehdaan kun palataan. Kerron niista ehkapa myohemmin :) 
Mun on ikava suomalaista ruokaa ja mulla on nyt vahan hassu olo taas. Palaillaan taas :---)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti