torstai 9. helmikuuta 2012

Maailma on kaunis

Hellouta! tanaan on lammin paiva :) oon makoillu terassilla ja jannittany keikkaa joka on TANA ILTANA <3 the soundsin keikka siispa. Kavin askon yksin tuolla ulkona kavelemassa niin joku mies pysahty keskelle suojatieta juttelemaan mulle, se sano etta oon kaunis ja kysy mista oon kotosin :D ma vaan kattelin etta kohta varmaan vaihtuuu punaset ja joku auto ajaa meijan yli :D

 Tulomatkalla kavin kaupasta ostamassa vahan sidukkata :P Oli hyvin edullista. Tassa kuvasaldoa eilisesta paivasta.
Saara ja sen sisko Silja :)


Satama

Reggae keikan vieraileva tahti

Muru aamupalalla

Nain avataan mandariini. vaihe 1. sormi lapi mandariinista !  vaihe 2. sitten vain kuorimaan
Terassi <3

Pitaa ottaa rennosti


Nyt lahdenhuoneeseen meikkaamaan ja saatan avata yhen sidukan. hihihi. illalla ma oon taivaassa :) kuten varmaan uskotte, hehehe <3 heihei

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti