tiistai 24. huhtikuuta 2012

iloa

Moikka moi. Oonpa ollu taas oikein laiska kirjottamaan! Mä en vaan tykkää kirjotella ilman kuvia. Unohdin tietenkin mun kameran Tampereelle. Mä unohdan muutenkin kaikkea kaikkialle. Ite oon vielä sentäs tallessa. MItä nyt välillä eksyn ! Mä oon ollu nyt täällä Jämsänkoskella ööm alle viikon ja oon saanu tarpeekseni :D tää on niin tuppukylä ja kaikki ihmiset juoruilee toisistaan ja ottaa vaan jotenkin päähän tää ahdasmielinen paikka. Hohhoijjaa. Toisia ei voi muuttaa mutta itseään voi ainakin yrittää !  jauhetaan kaikista seläntakana paskaa ja sitten ihmetellään et mitäs ja miks ne musta tommosia puhuu. Ei mikään ihme. On täällä toki ihan kivaakin kun kun näkee tärkeitä ihmisiä. Joskus meijänkään ajatukset ei vaan osu ihan yksiin. Hyvin on silti mennyt. 
Nyt mä istun Japin sohvalla ja datailen. Ihanaa omaa aikaa kaiken melun keskellä. Lapsen/ Lapsien kanssa ei kyllä omaa aikaa jää kauheesti. nyt oppii arvostamaan sitä mitä itellä on. Hiljaisuutta ja vapautta. 

Viime Perjantaina menin Susalle ja janikan piti tulla kanssa. Mun ei pitäny juoda. No päätin ostaa 3 kaljaa ja 1 siiderin. Sit olin susalla niin ajattelin et punanen kala ois hyvää :--) no sit susan kaa haettiiin salmaria. Alkuillasta käytiin "saunassa" ja sitten juotiin vähän ja meikkailtiin. Janikan kaveri iina pikku peppiiina tuli kanssa meijän kanssa istumaan iltaa. Sillon oli kerrankin kivaa baarissa. siellä soi NIIN hyvä musiikki että yhtä hyvää fiilistä saa kaukaa hakea. mä jopa tanssin :-) koska oon viimeks tanssinu baarissa ? ainakin yli vuos sitten ! aamulla oli kans tosi hauska krapula. mutta onnneks siitä selvittiin. Ja meninkin sitten hoitamaan maailman ihaninta kummityttöä Sellaa <3

Saara tuli lauantaina mua viihdyttämään ja lähti tänään. Täällä tuntuu olevan kaikille kauhee ongelma se että mä syön ihan vitusti :D joten mä alan huomenna karppaamaan taas vaihteeks. Karppasin jo aikasemmin Iinan kanssa ja sillon meiltä lähti paljoa kiloja. multa lähti muistaakseni 17 kiloa. Olin niiin ylpeä. nyt ainakin 7 on tullu takasin. Oonkin jo kauhee mooses joten ihan hyvä aika alottaa. Otan pikakuurin ennen kesää ja sitten aijon alkaa vähän liikkumaan. En tkkää urheilusta mutta uiminen on ainakin kivaa. Joogaamistakin ois kivaa kokeilla. Kerron sitten miten karppaaminen onnnistuu ja että tepsiikö :p Pakkohan sen on perkele tepsiä. 

Sella syö välipalaa. käskin sen vähän hymyillä. Se totteli :D
MUa jännittää jo ihan kauheesti meijän muutto. Mun kuorma menee sunnuntaina! oooohhh. Käytiiin Maanantaina Jyväskylässä kolmella kirpputorilla ja ostin muutamia verhoja ja kaikenmoista. Mattoja löysin tänään Keuruun kirpparilta. En malta odottaa!

Huomenna mulla on ruuaks jauhelihaa ja kasviksia. MUlla ei oo yhtään rahaa karpata mutta syön sitten vaikka kynsiäni kuhan pääsen sopivaan bikini kuntoon :-) en vaadi paljoa, mutta kuhan nyt lähtis vaikka 13 kiloa :----) hihi. 

Tulipa kamalasti tekstiä. lukikohan kukaan tätä :) Palaillaan, pus pus

p.s me perustetaan sussun ja saaran kanssa rakkauspaja, iloisten ihmisten puolue. 

teveisin MINÄ <3

1 kommentti: