lauantai 28. huhtikuuta 2012

kukkuluuruja

Moikka moi. Tänään on ollut kivempi päivä kun eilen :) Sain nukkua oikein myöhään. sain innostuksen ja siivosin tän mun vara huoneen jossa nyt asustelen. Tein tästä mun näkösen. Tyhjensin rinkankin vihdoin ja viimein hyllyköihin. ja heitin likaset vaatteet pyykkikoneeseen. Nyt tää huone on ihan viihtyisä :) 

Oon istunu melkein koko päivän tässä koneella ja kuunnellu kaikkia parhaita biisejä, joita kuuntelen aina kun oon yksin :) Huomenna mä lähden vapun viettoon tampereelle. Mulla onkin ollut kova ikävä mun Saaraa. hihi


amy

ashley

Nyt on päivä 4. Karppauksessa siis. mulla ei ole puntaria ja se harmittaa mua. Tuntuu että koko ajan on nälkä, vaikka syön. Noh ehkä mun maha oli tottunu ähkyyn ja herkkuihin. Katoin äskön koneelta kuvia missä olin kaikkein isokokosin mitä oon ikinä ollut. Herranjumala :D onneks tajusin ruveta laihduttamaan sillon 1.5 vuotta sitten. Nyt sitten pudotetaan takasin tulleet ja muutkin turhat kilot. Niitä riittää :Dtossa on semmosia ihania vartaloita joista unelmoin :---)  (naamatkin kelpais hihi.) Tulispa jo pian lämmin niin pääsis uimaan, se onniin kivaa ja saa liikuntaa, muutenhan mä vihaan liikkumista : D !

Oon juonnu enemmän  nesteitä kun ennen ja kyllä huomaa kun koko ajan ravattava vessassa.

nicole
mischa

MAJA

lindsay

Eipä mulla nyt muuta kummallista asiaa ole. Vai oliko mulla ees mitään asiaa ? :)

Kohta  meen syömään kesäkurpitsa-sieni-kana mössöä :-) se on hyvää ! Illalla saan herkku uunileipiä. Karppileipää johon päälle tonnikalaa jne juustoa ja uuniin. Jäkkäriks marjarahkaa. NAM. Alkakaaa joku ( SUSAA) mun kaa karppaamaan niin voidaan jutella kokemuksista.!

Heipodei terveisin MINÄ!

1 kommentti:

  1. jooo, susa alkaa =) tänään jos ei juoda ja keskiviikkona jos juodaan tänään :)

    VastaaPoista