maanantai 30. huhtikuuta 2012

Tampereella ja Vappuja !

Tulin eilen aamulla tampereelle, kierreltiin kirpputoreja lähes koko päivä . Tein muutaman kivan löydön. ihana pitsipaita pääseekin tänään jo mun mukana juhlimaan vappua!

Karppaaminen on sujunut hienosti. Tänään on päivä 6 :--) mulla on siis  ketoosi päällä ! Tänään ajattelin juoda muutaman laitti siiderin! hoho. Mä kerran join ketoosin aikana muutaman ja sitten meni filmi pahasti poikki, heräsin aamulla omasta sängystä ihan järkyttävässä krapulassa. Hyh. nyt ajattelin ottaa vähän rauhallisemmin :) oon punninnu eri puntareilla mutta jos vertais niitä niin joku kaks ja puol kiloa ( nesteitä ja turvotuksia kai) lähteny! hihi. kivaa.Tänään mä niin en mee illalla hakemaan pitsaa enkä huomennakaan. Nyt on selvittävä ilman. Koska munhan pitää olla kesäksi hoikemmassa kunnossa !

Kohta värjään ( Saara värjää) mun tukan :)

 Toivon kaikille kivaa vappuaa <3 ollaan kiltisti. 


"ota mun henki ja elämä, keksi niille jotain käyttöä, anna sun sirppi ja vasara, riehutaan sekaisin kadullaaa"


Mä sanoin Saaralle tänään että haluan johonkin tanssimaan, johonkin jossa soi iskelmää tai jukkapoikaa.Mä voin oikeestaan tietyssä mielentilassa ( humalatilassa? ) pistää puhelimesta musiikkia ja tanssia ja laulaa vaikka yksin ja vaikka ruuhkaisessa bussissa. :---) toivon kyllä muiden vuoks ettei niin tapahu :D

Mua vähän harmittaa kun kaikki meistä on hajaantunut ja kaikki on jossain eri paikoissa. Ennen oli mitä me tehään?. nyt on että mitä sä teet ? jaa sä meet sinne. no sitten.

Mutta pidetään hauskaa, törmäillään, muttei liian kovaa ! heiheiii hihi

p.s yks susa vois tulla tampereelle, riehumaan mun kans. ja tanssimaan!


1 kommentti:

  1. mua harmittaa kanssa toi että me ollaan ympäri suomee kaikki ja ehkä vähän vieraannuttu toisistamme. ennen oltiin aina yhdessä ja nyt hyvä jos kerran puoleen vuoteen näkee teistä jonkun. :--( tosi ikävää. joku susa ois tullu niiin mielellään sun kanssa hengaileen ja riehumaan, mutta kun oon näin köyhä opiskelija ilman töitä niin en päässyt tulemaan. :/

    tsemppiä karppaukseen, meillä se starttaa huomenna. :) tänään vikat darraherkut ja herkut ylipäätään ;)

    VastaaPoista