torstai 5. huhtikuuta 2012

Porto

Hellou taas. oon ollu vahan laiska kirjottamaan koska en tykkaa kirjotella ilman kuvia ! Nailla koneilla taalla portossa on asenne ongelma enka saa kuviani lisattya tanne :D Ollaan oltu taalla nyt 2 yota. Porto nayttaa kivalta ja onneks on paistanu aurinkokin. Ollaan istuskeltu  tuolla joen rannalla ja oltu sopoja ja  pussailtu ja ja juteltu :) otin tanaan myos aurinkoo maha paljaana koska se on edelleen ihan valkonen :D  sielta on saanu upeita kuvia jotka laitan  tanne kunhan paasen paremmalle koneelle. Soin eilen kaks kertaa makkkarissa big tasty hampparin ja en hasluu enaa ikina makkariin :D laskin myos kalorit niita tuli eilen varmaan 3000 :-----) mita kamaala. onneks alan karppaamaan kun paaasen suomeen.

Huomenna me lahetaan siispa Roomaan. Aamulla 04.15 heratys ja lento lahtee joskus 7 aikaan. Roomassa on jarkyttavan kalliita hostelleja. Noh ei auta kun maksella !Ollaan yritetty saada sohvasurffauspaikkaa tai helpex paikkaa mutta kukaan ei ole vastannu meille.

Roomassa ollaan siis 7 yota ja sen jalkeen tittididiididiii lento lahtee tampereeeellleee ! ma naen mun ihanat ystavat ja perheenjasenet mutta sita perkeleen lunta ja kylmyytta ma en tahtois naha ollenkaan :( yhyyyy. mulla on kaikki talvivaatteetkin jamsankoskella ja talvikengat myos :D kiva  tennareilla siella sohjossa kulkea :) vai miten olis shortsit ja toppi ? ai eiko? no hoh. on mulla myos uus jakku, siina on vaan lyhyet hihat, muuten ihan kiva :D


kopioin netista pari kuvaa portosta :) taalla on kaunista

nyt lahden kohtapuoliin hostellille pakkaamaan. Luoja olkoot kanssamme etta meijan rinkat ei paina yli 15 kiloa. Pitaa tehda vahan suunnitelmia koska Miekella mun rinkka painoi 16 kiloa :---------)

Se tarkottaa siispa etta paallekkain 5 housut ja paidat ja kasimatkatavaroihin osa vaatteista. Mulla on vaan kasimatkatavarana yks reppu. sinne ei paljoa tunggeta :---) ei mulla muuta. Hyvaa yota tai mika lie nyt onkaan <3: ELLINKELLI.


 Toivon hartaasti etta te sulatatte ne lumet sielta viikossa. pliis ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti