perjantai 20. huhtikuuta 2012

keski-suomessa!

moikkamoi taas. Vaikka mä palasin suomeen, niin mä en aijo lopettaa kirjottamista. vaan omaksi ilokseni ja teidän kiusaksenne mä jatkan :p. Nyt mun pitäs keksiä vähän erilainen nimi tälle blogille. ideoita ? :) mietin että tää ois nyt vaan "matkalla" tai "matkalla elämään" Mutta vaihdan sen kun ehdin :) ajattelin kirjotella tänne kuulumisia, kertoa arjesta, kirpputoreista, retkistä matkoista ja haaveista :-) tykkään kuvailla paljon ja kohta pääsen pitkästä aikaa käsiks mun järkkäriin joka on ollut matkan ajan mun vanhempien luona, niin alkaa kuvien laatukin paranemaan :)


Eilen tulin tänne kotipuoleen Jämsänkoskelle ja oon ollu siskolla ja nähny  perheenjäseniä. 


Mukava uutinen, me saatiin saaran kanssa hieeeno kämppä hervannasta. 73 neliöö ja vuokra on 650. se oli helmi löytö. ja niiin hyvä tuuri et me saatiin se! jee se kämppä on mun ystävän sannan naapurissakin ja lähellä kaikkia palveluita ! Muutto on tän kuun vikana viikonloppuna. Avaimet saadaan kuitenkin jo 26.4 :) hihi oon siitä niin ilonen. Pitää järkkäillä paljon asioita ennen muuttoa ! 


kuva weheartit.com
otettu weheartista

Aurinko ja ilopilleri Jemiina <3 ite otettu
<3 oma
NYt mä lähden nukkumahan ! Huomenna on taas kiva päivä edessä. Nää taas ihmisiä joita en oo nähnyt aikoihin. Ehkäpä jopa janikaa ja susaa ! Lauantaina pääsen lapsen vahdiks kummitytölle ! <3 hihi




pieni ja hento ote <3 kuva ite otettu :)


                                   Pidä huolta itsestäs ja niistä, jotka kärsii.
                                Anna almu sille, joka elääkseen sen tarvii.
                           Muista siellä rakentaa, missä koti maahan sortuu.
                           Koeta niita rohkaista, jotka päätöksissään horjuu. 



                            Pidä huolta luonnosta, se susta huolen pitää.
                                Pidä kii päätöksistä, niistä voima itää.
                              Muista, vanhukset ei kuulu vanhainkotiin.
                          Toimi niin, ettei nuorukaiset joudu uusiin sotiin. 



heipodeii <3 palaillaan

1 kommentti: