keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

perillä ennen pimeää

Tänään on päivä yksi karppaamisessa :-) hauskaa. toivotatavasti tästä tulee jotakin. Aamulla tajusin mistä tietää että oon ollut _kotona_ viimeks tammikuun lopussa. heräsin aamulla, avasin silmät ja mietin hetken että missä mä tällä kertaa oon. Havahduin että niin joo mähän oon japilla. nyt me lähetään Jämsään kirpputorille. Vaihdoin mun blogin nimen, onko toi nyt hyvä, vai ihan surkee. Musta se on ihan kiva. toi nimi tarkottaa kanssa vähän kaikkee ja ei mitään. p.s 4 yötä ni mä pääsen vihdoin kotiin, meijän uuteen kotiin. ja hei mitähän vuokranantaja tarkotti sanoesssaan että hän toivoo että me maksetaan vuokrat rehellisillä keinoilla, että kun naisia ollaan. ? prostituutiotako ?
hihi. mukavaa päivää <3
toivotan minä! 

1 kommentti:

  1. hahahah hauska vuokranantaja :DDD mitäs se sille kuuluu mistä te ootte ne vuokrarahat hommannu :DD

    musta toi blogin nimi on hyvä! =)

    VastaaPoista