perjantai 27. tammikuuta 2012

2 yötä enää!

 Tänään mulla oli siis viimenen työpäivä. itkin sieluni pihalle kun halasin niitä lapsia hyvästiksi, mutta oon kuitenkin ylpee että uskalsin itkeä siellä kaikkien niiden edessä. vaikka yritinkin pidätellä ja kun suljin pihan portin niin repesin huutoitkuun :----D Olin pelännyt kauan jo tota viimestä päivää ja että jos rupeenkin itkemään. En oo tottunu että itkuja päästellään noin vaan toisten nähden. Ehkä itku kerto että mä välitin niistä ja se työ teki mut aika onnelliseks. Itkin sitä ettei enää aamuisin kuulu " Anniiiiinaaa ♥ " ja päälle monenmonta niin hymyilevää suuta että ei voi muuta kun olla tulla onnelliseks ja hyväntuuliseks ♥ Saan siitä niin paljon voimaa ja energiaa kun saa vähän hassutella.  lapset on maailman ihme ♥ Opin päiväkodissa vähän hassuttelemaan rennommin ja heittäytymään tilanteisiin. ( laulamaan lasten ja muutaman aikuisen kuullen, hui) Sain paljon lisää rohkeutta ja varmuutta.

“Don't cry because it's over. Smile because it happened.”


Sain tän töistä. se on enkeli ja lähtee mukaan matkalle :)

:-)

IIIhana kortti ! heheh
Sain mun ryhmältä kortin, jonka takana luki näin :

 Jokainen päivä on uusi seikkailu,
aika kokeilla siipiään
ja ottaa vastaan uudet haasteet,
jotka johtavat yhä suurempiin asioihin..
sillä jokainen päivä on kuin lahja,
lupaus, joka on annettu sinulle.
Jos elät päiväsi rikkaasti,
täysin rinnoin, niin 
jokainen vuosi on edellistä onnellisempi ♥



 Pian  alkaa uusi seikkailu. ylihuomenna ! Apua :P nyt kaikki on valmista mun osalta. nyt odottamaan vaan sunnuntaita. Huomenna Saara muuttaa ja mä saatan mennä elokuviin ja sit illalla saunomaan ♥ hihi. laitan vielä muutaman kuvan mitä oon hommannu nyt matkaa varten :) kivaa viikonloppua kaikille ! 

uudet rakkaushaaremi-housut ! "niihin mahtuis synnyttämään" :D

Moi mua jännittää

Tatuoin tän käteeni kun vaan mahdollisuus koitttaa. niin totta. :) niin ellimäinen.

uudet kengät seppälästä 11e.

ostin kun halvalla sain :D aurinkolasit euron seppälästä. hehe

 

Kauniita unia, toivottaa minä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti