keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Läksiäiset vietetty!

Tänään vietettiin tyttöjen iltaa Sannalla parhaiden kera ja eilen sussulla parhaan Sussun kanssa :) karkkia ja pitsaa on tullu syötyä aika kamalasti! no ei se mittää, kerranha sitä vaan eletään ( tai ehkä jopa enemmänkin.... :D )
Tänään tein muuttosiivousta ja huomenna teen sen loppuun! onnistuin vahingossa hajottamaan yhen mun korin/arkun. Nojasin siihen ja käsi meni läpi, hups. Uuni sai eilen kyytiä kun nykäsin aika kovaa niin koko uuninovi jäin mun käteen. tänään nojasin välikoveen ja se lähti saranoiltaan. no pikkuvikoja :---)

Saara muru hommas meille yöpaikan ( hosti on joku n 30 v pariskunta)   kahdeks ekaks yöks kun saavutaan barceloonaan! Jes. taas yksi huoli vähemmän. Oon aika ilonen että pääsen täältä jääkylmästä pois koska naama irtoo kun kävelee 100 metriä ulkona ! ON SE KUMMA :-D hihi mua jännittää jo jonkin verran. 4 yötä enää jäljellä. Mä en kai usko vieläkään että oon lähössä minnekkään. Ehkä uskon siinä vaiheessa kun ollaan sunnuntai iltana klo 23 jälkeen Ssaksassa ja odotetaan aamun lentoa joka lähtee Barceloonaan.

Saattaa olla että eksyn elämään.

:-)
Nyt aijon käpertyä Sannan sohvalle ja jos näkisin söpöjä unia ! huomenna on enää 3 yötä ! APUA :-)
Palaillaan. muistakaa nauttia elämästä ja rakastaa ! all we need is love

P.s Viilensi ensilumi
ja sitten lisää tuli
Jääkausi on tullut kai jäädäkseen
Tää aika on viedä jo päätökseen

En kaipaa sun ikiroutaa
En tarvii sun napajäätä
Se on liian viileetä elämää ♥

2 kommenttia:

  1. Apua, sää oikeesti lähet ihan kohta:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JANIKA ! apua niin taidankin lähteä. en usko sitä itekkään. :D tai ei tunnu et oisin lähössä mihinkään :D

      Poista