sunnuntai 8. tammikuuta 2012

21 päivää matkan alkuun !

matkaan on siis enää 21 yötä :)

Mua on alkanu jo jännittämään ! Oon alkanu miettimään että mitä tulee mukaan ( vaatteita, lääkkeitä, kenkiä? jne)  ja että saankohan kaikki asiat hoidettua ennen lähtöä. Vielä on edessä mun tavaroiden raahaaminen jämsänkoskelle, sähkösopimuksen irtisanominen, matkavakuutus, työkkäriin ilmotus että me lähdetään ja kaikkea semmosta. 

Katoin Fuengirola ohjelmaa ja siinä semmonen poika näki kamalan ison hämähäkin ja mä rupesin miettimään että siellä on niitä varmaan aika paljon. Janika oli huolissaan että siellä voi olla myös gepardeja, leopardeja ja  puumia :--)  mm. (http://fi.wikipedia.org/wiki/Gepardi) "elää afrikassa"  hmm.


noh eihän niille mitään ja voi niihin rumiin, inhottaviin ja pelottaviin elukoihin on sitten vaan totuttava ! hyrrr
Lisäks mun on ruvennu tosissaan jänskättämään se kun en osaa puhua englantia enkä espanjaa. hmm, no Saara saa toimia mun tulkkina! Pakko tulla rohkeammaksi :)


tilasin uuden kameran ! mun vanha painaa liikaa ja ei huvita kantaa mukana kun on muutakin roinaa! 
tommosen se siis on :) toivottavasti on hyvä kamera. Mulla on enää 15 työpäivää ennen matkaa. Mun tulee kyllä itku kun lähen tuolta päiväkodista, oon aika nössö. hehe


ei mulla nyt muuta kummaa :) palaillaan ! pusuja
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti