tiistai 3. tammikuuta 2012

KUKKULUURUU!

Ajattelin kirjoittaa mun ja saaran matkasta tänne että kaikki ystävät, tutut ja muutkin voi lukea mitä kaikkea siellä etelässä tapahtuu ! Ei mua tietenkään haittaa myöskään jos joku muukin tätä eksyy lukemaan :-)




Mä rakastan kesää! Viime syksynä kun alko tulemaan kylmempi ja pimeämpi niin mietin että olis ihanaa lähtee talvea karkuun vaikka espanjaan. Ensin oli vähän satunnaisia suunnitelmia ja unelmoitiin muutosta ja kaikesta. Työnhaku ja asunto olis suhteellisen vaikeeta hommata sieltä niin me unohettiin ajatus hetkeks. Sitten Saara kerto semmosesta sivustosta (http://www.helpx.net/) jossa on perheitä jotka tarvii apua vaikkapa maatilallaan ja vastineeks saa ruokaa ja asua siinä perheessä. Mähän innostuin siitä ja sanoin että mehän sit kanssa lähetään sinne ! 

Mietittiin Saaran kanssa asiaa jonkin aikaa ja mietittiin vaihtoehtoja.
Mä ostin rinkan ja saaralla se oli valmiina. Suoritin kakkosvaiheen pois alta ja hommasin uuden passin.  Kukaan ei varmaankaan uskonu että me oikeesti lähetään ( ei me kai itekkään :-) ) ennenkun ostettiin lentoliput ! vou
Seuraavaks me irtisanottiin meijän asunnot! aika hurjaa.

nyt on enää 26 yötä että lentokone lähtee.
mua jännittää! Aijon sitten laittaa tänne miljoona kuvaa koska kuvaaminen on niin kivaa.

me aijotaan olla siellä niin kauan kun huvittaa ja niin kauan kun rahat riittää!

ei mulla sitten muuta ! PALAILLAAN :-)

( laitoin meistä alkuun hienon kuvan, ollaan aika söpöjä :-) )

4 kommenttia:

  1. Hih, onneks satuin lukeen samaa blogia mitä sää niin löysin sut!;) apua, kohta te jo lähette.. Ja en todellakaan olis uskonut susta heti et lähet!:)) muista kirjottaa sit paljon kaikesta! Pus, hyvää reissua !:) <3

    VastaaPoista
  2. oisin mä kertonu tästä vielä teille :) ja mikäs se sama on :) ? ja kiitos, toivotaan et tuleekin hyvä reissu !

    VastaaPoista
  3. Ikuisena Espanja-fanina hyppään heti kelkkaan seuraamaan seikkailujanne.
    Käyhän kurkkaamassa myös mun uusi blogi:

    http://my-fancy-life.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyppää vaan mukaan reissuun ! kuvia tulee varmasti paljon niin muutkin pääsee unelmoimaan!

      Poista