keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Hyviä uutisia!

Nonniin. nyt tilattiin meno-paluu liput mallorcalle 1.2-6.2 :) Saa ottaa rennosti töiden jälkeen ja ennen seuraavien alkua helmikuun puolessa välissä :) Ensimmäisessä paikassa ollaan menossa siis maalailemaan seiniä, hoitamaan puutarhaa, tekemään siideriä jne, en tiedä vielä osoitetta. mut ei mun tarvikkaan ! mennään sinne minne tie näyttää :--) Saara on luvannut pitää musta huolta. hihi. Lennot makso siis 31 e ja sisältää menopaluu liput.  toivotaan että saadaan edes vähän nähdä sitä suomessa harvinaista valoilmiötä! ( AURINKOA) !

Mä itkin äskön jo ensimmäiset ikävä itkut matkan takia. Tuli ikävä Mitjaa. hmm mulla tulee varmaan kurja reissu. hahah! no tulenhan mä takaisin. mä en pääsekkään nyt perjantaina ollenkaan enään Jämsänkoskelle, mutta säästympä tuhansilta itkuilta ja rahan menolta. Tulen sinne rakkaiden luokse heti kun palaan matkalta ♥ 



yritän lievittää mun jännitystä seikkailemalla Palmassa googlemapsin avulla mutta se vaan pahentaa tilannetta ! Nyt alan nukkumaan, en saa unta ! jänskättää niin perkeleesti. kauniita unia puput!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti