lauantai 28. tammikuuta 2012

tititidii HUOMENNA !

hmm. halusin tulla kirjottamaan vaikkei mulla paljoa ole asiaa. Ajattelin myös avautua noista presidentti ehdokkaista kun satuin tänään menemään duuolle,  siellä oli Herra Sauli Niinistö. 
Siellä sitä haastateltiin ja haastattelija kysyi sen luonteesta " sinua on kuvattu rehelliseksi ja luotettavaksi ja myös kärsimättömäksi jne"   Se vastas niin perseennuolijamaisesti puhuen Suomalaisesta sisusta ja vaikka läpiharmaan kiven jne. kehu olevansa erittäin suomalainen. 

Mietitäämpä tätä suomalaista junttikansaa ( homofobioisia ja rahnaita raskaantyönraatajia)  kumpaakohan ne äänestäis. Semmosta joka on oikein perseennuolijamainen limanen ja nostattaa yhteishenkeä huutamalla suomalaisesta sisusta vai miestä joka ei tunnu ihmisten mielestä olevan muuta kuin homo. Mua ihmetyttää miten se homous  vaikuttaa mihinkään. Mua kyllästyttää jo koko niinistön naamakin kun se on niin paljon ollu lööpeissä jo ennen tätä presidenttihommaakin ! Eihän sitä nyt oikeesti jaksa enää kahtella :D Eli kaikki ihanat,homot ja suvaitsevaiset, normaalit ihmiset ketkä kuulee:
  elkää helvetissä ainakaan sitä Niinistöä äänestäkö :D
Ajattelin että sille sopis viikset... 
Tämäpä ei liittynyt matkailuun mutta sepä ei minua haittaa ! heh heh. Saaran kämppä on tyhjä ja nyt siellä on tehotiimi siivoomassa! ( saara, sen äiti ja sen mummo :D ) Mä hengailen Sannalla ja nyt lähetään ajelulle. Illalla meen saunomaan ja otyan rennosti ennen huomista ! joskus klo 16 jälkeen lähtee kyyti kohti Pirkkalan lentokenttää! Palailen vielä huomenna  Heipodeiii ♥

2 kommenttia:

  1. Mä äänestän haavistoa...ihan pelkästään senkin takia,että E ei suostu muuttaan pois koskelta, mut jos suomen presidentti ois homo niin saattasin päästä pois suomesta ja samlla siis koskelta :D ja niin, muutenkin, se on tosi symppis.

    VastaaPoista
  2. joo johki ovela keino se on tuokin :D ja hyvä valinta ;) heheh muista lukea ja kommentoida sit mulle kun oon kaukana ! heiheii

    VastaaPoista